V dnešní době máme internet, který jsme si zvykli použít téměř denně. Kromě hledání informací a zábavy na něm pracujeme a také nakupujeme. Čas od času si chceme koupit něco hezkého do svého domova. Velikonoce jsou za rohem a tak není divu, že spousta lidí nakupuje už teď velikonoční dekorace. To a nejen to najdete na e-shopech s nábytkem, které slouží v podstatě jako vyhledávače. Pomoct najít vám vysněný kousek může pomoct třeba Favi správa – což je spousta nástrojů na daném e-shopu, a pomůže vám to efektivněji a snadno hledat to co chcete koupit.
Totéž můžete využít i pro svůj e-shop, pokud nějaký máte. Je ideální nabídnout zákazníkům přívětivý a přehledný e-shop, kde si mohou filtrovat hledání podle toho co je zajímá.
Využili jste někdy při nákupech e-mailing? Nejspíš ano, a ani pořád nevíte co to je. Je to forma marketingu, u které si zaregistrujete na daném e-shopu svou e-mailovou adresu, a potom vám z obchodu chodí pravidelné zprávy třeba o sortimentu nebo o slevách. E-mail marketing je ideální pro velké i malé e-shopy, protože díky této funkci budete ve spojení se zákazníky pokaždé, když jim zpráva přijde.
Někoho takové zprávy zajímají a tak si je přečtou, někdo přečte jen zprávu s obsahem, který ho zajímá, a to nic nemění na faktu, že tento způsob marketingu je opravdu účinný. I vy jste nejspíš někdy kleli na tuto možnost a teď vám chodí zprávy z mnoha obchodů, které navštěvujete a nebo kde hledáte určité zboží. Právě na tomto e-shopu každý najde klasický i trendy nábytek i dekorace, a po kliknutí na produkt dojde k přesměrování na e-shop, který dané zboží má v nabídce. Nakupování je tak o dost jednodušší a každý si může snadno filtrovat výsledky hledání. Není třeba sledovat celou nabídku, ale je možné vyhledávat třeba jen podle velikosti nebo ceny. Snadno najdete co hledáte a vaši zákazníci na tom můžou u vás být stejně.